RSS

SENIGEDANG.WORDPRESS.COM

10 Jan

Lading Emas

Saya ada mengatakan bahawa konsep penulisan saya seterusnya adalah berdasarkan isu-isu semasa yang ditimbulkan pembaca atau soalan-soalan yang ditanya atas satu-satu persoalan. Tentunya penulisan saya adalah berdasarkan sudut pandangan saya sendiri. Saya selalu menegaskan kenyataan ini bagi mengelak salah faham pembaca.

Saya bercita-cita untuk membuat blog baru untuk konsep penulisan yang baru. Nampaknya rakan sesilat dari Shah Alam dan Kulim telah memenuhi impian saya. Terima kasih bebanyak.

Maka terbentuklah blog Senigedang.wordpress.com. Hal yang demikian menjadikan kesemua blog yang terhasil untuk penulisan saya adalah sebanyak tiga. Saya bercita-cita mewujudkan empat blog kesemuanya mengikut tuntutan masa. Insyaallah jika diizinkan.

Maka tinggallah blog Lading Emas. Banyak bahan tulisan dalamnya untuk pengetahuan dan rujukan pembaca. Pandangan saya seterusnya dalam persilatan Silat Cekak dapat diikuti dalam blog baru. Seni Gedang. Istilah yang tidak asing lagi dalam medan ilmu megah masyarakat Melayu.

Bahan tulisan adalah berdasarkan isu atau soalan atau persoalan dari ahli-ahli yang mengenali saya…

View original post 120 more words

 
Leave a comment

Posted by on 10/01/2014 in Persilatan

 

Comments are closed.